İslam’ın Kur’an-ı Kerim’den sonraki ikinci temel kaynağının sünnet olduğunda şüphe yoktur. Ancak geçmişten günümüze sünnetin delil olma değeri, bağlayıcılığı gibi hususlarda çeşitli itirazlar da gündeme gelmiştir. Sünnete yöneltilen bu itirazların özellikle 19. asırdan itibaren Mısır ve Hint Altkıtası gibi bölgelerde yoğunluk kazandığı görülür.Sünnet’in ciddi kritiklere tabi tutulduğu Hindistan ve Mısır, kendi ç dinamiklerinin yanı sıra son iki yüzyılda batılılaşma ve modernizm cereyanlarının en yoğun yaşandığı bölgeler olmuştur. Anılan bölgelerdeki alimler, yöneltilen tenkitlere cevaplar vermişlerdir. Bunlardan birisi olan bu eser, A.B.D’ de bir sempozyumda tebliğ olarak sunulmak üzere hazırlanmıştır. Yazar sonradan metni genişletip bir kitap haline getirmiştir.
İSLAM’ın 2.kaynağı olan sünnetin bağlayıyıcı olmadığını savunan müsteşriklere ve misyonerlere cevab niteliğinde bir kitab. Herkesin kütüphanesinde bulunması gerekir. DEFALARCA OKUNMASI GEREKEN BİR ESER.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
İSLAM’ın 2.kaynağı olan sünnetin bağlayıyıcı olmadığını savunan müsteşriklere ve misyonerlere cevab niteliğinde bir kitab. Herkesin kütüphanesinde bulunması gerekir. DEFALARCA OKUNMASI GEREKEN BİR ESER.